اتاق بایرن مونیخ

 اینجا اتاق پوریا است

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت17:25---26 ارديبهشت 1393
نه بابا از اون نیست درسته من روکادرکلیک می کنم اصلا فلشم نمیاره
پاسخ:نمی دونم ولی هر چی که هست مشکل از کامپیوترته چون قیه وارد اتاقشون می شن


پوریا
ساعت17:22---26 ارديبهشت 1393
من چیکارکنم اصلا رمزو نشونم نمیده من مربی پپ گواردیو لا رومی خوام
پاسخ:سکه نداری. دکمهnum lockکه بالای اعداد روی کیبرد هست رو بزن درست میشه


پوریا
ساعت17:17---26 ارديبهشت 1393
نه مشکل ازرمز نیست روی کادرکلیک میکنم ولی اصلا رمز مینویسم نشون نمیده خودت امتحان کن
پاسخ:خودم که مزنم باز می کنه.شاید num lockرو زدی
پاسخ:راستی نتایج کینگ آف د رینگ هم اومد


پوریا
ساعت21:45---25 ارديبهشت 1393
من می خوام رم اتاقم ولی وقتی رو کادری که باد رمز بزنم میرم نمیشه
پاسخ:رمزتونو دوباره بدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تیم ها ، بایرن مونیخ ، ،

تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ا 20:3 نويسنده : نیما ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.